2015. június 7., vasárnap

A TE KutyasuliD - Kölyökcsoport

Tudom, rég nem írtam már, pedig nem állt meg körülöttünk az élet, csak éppen az a helyzet, hogy vizsgaidőszak van. :S Persze ettől még jövünk-megyünk, városon, mezőn, agility edzésen, ezekről talán utólag majd be is fogok számolni a nyáron. A vasárnap délelőttöt azonban nem hagyhatom ki, muszáj így "frissiben" leírnom az élményeket, ugyanis végre kijutottunk az A TE kutyasuliD igazi, nekünk való kölyökcsoportjába, ahol már nem csak szemlélődők voltunk, hanem dolgoztunk is Kidával. :)

Háááát, a suliban előadta magát kis szendének, kicsit visszább vett önmagából és a vad játék helyett inkább csendesen elsétálgatott az új helyen. Persze nem aggódom egyáltalán, hogy így marad és a többieket sem igazán sikerült átvernie ezzel. Ismerjük a mondást, alamuszi nyuszi... :)
(Na mondjuk itt azért hozzá kell tennem, hogy előző nap volt egy kisebb balesetünk, az idióta kölyke valószínűleg csípős hangyabolyba harapott, amitől lett egy enyhébb allergiás reakciója, anya- vagyis én - meg ugye telenyomta kalciummal, aminek annyira ugyan nem állt ellen, mégsem szerette különösebben... és hát azután még itthon is csendesebb és nyugodtabb volt a szokottnál. :S )

A kb. fél - háromnegyed órás szaglászódós, ismerkedős, játszós szoci csoport után elkezdtünk dolgozni, Bán Évi vezetésével. A munka része jól ment, nagyon szépen követte lábnál a sajtos néniket, míg én kiabáltam utána. :D Néha azért az én kevésbé csábító falatkáim is ott tudták tartani mellettem, aminek jobban örültem és az utolsó pár percre kaptam kölcsön sajtot is, ami pedig szerencsére nálam is hatott. A feladatok egyébként teljesen testre szabottak voltak, sétálgattunk, néha ültettünk, fektettünk és játszottunk. Minden gyerek nagyon szépen figyelt a gazdira, és egyébként Kida is rám, amikor éppen nem sajtvadászatra indult. :)

Összességében úgy gondolom 4 hónapos létére, a melegben, első alkalommal, új helyen, új kutyák között (sajt nélkül! :D ) nagyon ügyes volt a kis majom. ♥ De apa is megtanulta, hogy nem tömjük tele bőséges reggelivel a kutyát 2 órával a suli előtt és én is azt, hogy a füstölt sajt a barátom, de még inkább a Kidáé! :)

Tudatosan próbáltam nem túl sok képet készíteni, mert ilyenkor úgysem bírom megállni, hogy ne kezdjem el őket szerkesztgetni, viszont súlyos tanulnivalóim miatt ezt most nem engedhetem meg magamnak. :( Azért mielőtt eljöttünk nyilván lőttem párat... csak a dokumentálás miatt persze. :)

Folyt. köv. vasárnap!

Kidával (és az egyik sajtos nénivel :) )
'Apjok', Kavics és a gyerekek. Vajon ki a kakukktojás? :D
Igen, Ő volt. :)
Noelke ♥
Hát ezekre a fejekre inkább nem is mondok semmit... :D
Hűűű, neked van botod?! :)))
Itt már totál kóma ♥