2015. május 24., vasárnap

Agility versenyen jártunk

XI. DASZE Kupa


Nagyon vártam már ezt a napot, olyan ritkán rendeznek agility versenyt a környékünkön. Amióta Milivel lemondtam a versenyzésről, azóta nem is nagyon jártam ilyen rendezvényen. Hát.. hiányzott. :)
Igaz a versenyzők helyett inkább Kidára figyeltem, hiszen most voltunk először hasonló helyen Maya nélkül. Kicsit visszafogottabban is viselkedett az ebzet, de így talán még cukibb volt, mint eddig. Nagyon aranyosan, finoman közeledett a barátaink félénk kistestű kutyái felé is és most csak azoknak a kutyáknak csókolta le az arcát, akiket már korábbról ismert. :) És ismét nyugtáznom kellet, amire az elmúlt két hétben már többször rájöttem, lapul némi terelő-ösztön a kis dögben. Legalábbis a pályán szaladgászóknak tuti megmutatta volna merre van a következő akadály. :D
A verseny nagy részét barátaink sátrából néztük, ahol Kida is elfoglalta magát. Szinte végig hangyákra vadászott a fűben. Ha már a pályán rohangálókat nem lehetett megterelni, legalább a hangyáknak jól megmutatta... :)
Szerencsére az eső előtt összepakoltunk és jöttünk, itthon meg végig aludta az egész délutánt.

Fő támogatóink :)
Tanulunk...
Hangya-célpont bemérve :)
Apával <3
Sunyi hangyász <3
A hülye fejek egyre jobban mennek....

Barátaink :)

Pille a papillon
Pille és Mr. Stokes :)
Ibi és Kávé (aki amúgy segítő kutya)

Dettó 
Mogyoró 
Lilla és Mogyi