2015. április 14., kedd

*The new generation*

Kida

Az év elején történtek után tudtam, hogy - számos egyéb indok mellett - Mayának munkatársra, nekem pedig speciális gyógyírre van szükségem, noha azt én magam sem gondoltam igazán, hogy ilyen hamar érkezik. Mégis... már a kezdetektől valamiért úgy érzem, Kida nekem született. Hála érte Németh Móninak, a Wendigo's Wind kennel tulajának és Dezső Timinek (Dashing Dawn kennel), aki eszméletlen szuperül nevelte a kicsiket. :)
(Kida szüleiről, az alomról képeket itt talál, akit érdekel az ilyesmi: "P alom")

Éppen ma 2 hete él velünk ez a kis dög, és bár ezalatt a 2 hét alatt is rengeteg dolog történt, mégsem tölteném azzal az időt, hogy hosszasan ömlengjek arról, mit csinál egy pár hetes kiskutya. Röviden, tömören: mindenfajta rosszaságot! :) És mivel pont ma esedékes, nemsoká indulunk a - szó szerint - világot jelentő kombinált oltásért a doki bácsihoz, aztán vigyázz, kész, Kida!

Hamarosan jelentkezünk, immár a nagyvilági életből.
Addig is beszéljenek helyettem a fotók az elmúlt két hétről!